Merhaba güzel arkadaşlarım bugün 24.hafta kontrolüm vardı ve doktorum bebeğin kafasının normalde olması gerekenden çok aşağıda olduğunu ve baskıladığını söyledi bu da erken doğum riski ve tehditmiş😔🙏🏻 Daha sonra alttan muayene edip ölçüm yaptı 2,5 3 altında olursa sanırım sıkıntı olmuyormuş bazı durumlarda vajinaya dikiş gerekebiliyormuş doğumu ve bebişi durdurmak için ama 33 ml çıktı sanırım yanlış olmasın gayet iyi dedi ölçüm rahim ağzın kapalı iğneye bile gerek yok dedi bebeğin yaramazlığından kaynaklıymış senin kızın durmuyor dedi🥲 aynı durumu yaşayan hamileler var mı progesteron başladı tekrardan o da aşırı halsizlik yapıyor ama mecbur kullanacağım işte 🙃