Svqq merhaba, benim degil ama komsumun su fazlaligi vardi karni zaten ikiz gibiydi doktoru son 3 ay full yatirdi. Saglikli bir sekilde dogum yapti ama bebegin cigerlerine su kacmis bir hafta bebek hastanede kaldi 1 hafta sonunda o da gayet saglikli bir sekilde taburcu oldu simdi 6 aylik masallah. Korkma fazla hareket etmemeye calis baska bir doktora da danis istersen icin rahat etsin