Nermin_nur1 Mineee_klnc normalde ojesiz dolaşmazdım ama hamilelikte hiç sürmedim zararlı mı değil mi bilmiyorum ama hiç süresim gelmedi şimdiye kadar bir de namaz falan kılıyorum kuran okuyorum sil tekrar sür falan uğraşmak istemedim
Mineee_klnc Bi surun diyorlar bi sıkıntı olmaz diyorlar anlamdm bnde ama asetonsuz olan asetonu oneriyorlar
mor_menekse Ojelerin içerisinde bulunabilen 3 zehirli kimyasal olan DBP, tolüen ve formaldehit hamilelik için tehlike arz edebilir. DBP fetüste hormon üretimini etkilerken tolüen üreme sisteminde sorunlara, baş ağrısına ve gözlerde kaşınmaya neden olabilir.
Nskyhn Ojenin anası ağlıyor 😂 hele ki yazın beyaz oje favorim sürekli sürüyorum. Ay ona bakarsan kullandığımız deterjan şampuan hepsi sıkıntılı napalim yani.
Bayancorek Mineee_klnc Sürekli abdest alma vs. derdim olmasa sürerim ama hiç süresim gelmiyor 6 aydır 1 kere sürmüşümdür anca. Zararı olduğunu duymadım, düşünmüyorum da. 🙋🏼♀️
Deletedmom70006 Gebelikten önce de sürmüyordum, gebelik sürecinde de sürmüyorum. İçerdigi kimyasallar acisindan zararlı olduğunu düşünüyorum ve mutfak acisindan da hijyenik gelmiyor.
kubra24ada İlk gebeliğimde hiç sürmedim 2. Gebeliğimde sürüyorum bence bi sakıncası yoktur çünkü o kadar kimyasal kullanılıyorkı şampuan parfüm vb
[silindi] Mineee_klnc ojeden bi sıkıntı olmaz sürerken balkon gibi havalanan bi alanda bulunun sadece. Tırnaktan emilme olmaz yine de toluen ve formaldehit içermemesine dikkat edin
Bellacaio Mineee_klnc asla ojesiz gezmem. Hatta su bazlı kalıcı oje yaptırıyorum. Doktorum bir sakıncası olmadığını söyledi🥳