Gamzess1 direkt gastroenteroloji ile görüşmen çok iyi olmuş. İçini ferah tut bol bol su iç. Benim değerlerim yükseldiğinde de kadin doğum doktorum hafif yükselme var ama sorun değil demisti mesela.. Ve Dahiliye doktoru ilgilenmisti. Gerekli testleri yaptırdı bende de kaşıntı yoktu ve safra asitlerim normal geldi. O yüzden panik olmaya,stres olmaya gerek yok rutinlerimizi her ay yaptıralım gerekirse ilk trimesteri bitirince ilaca başlarız demişti doktorum gerek kalmadı şükür. Doktorun yaklaşımı çok onemli senin için de hemen hemen benzer şeyleri söylemişler. Lütfen stres olma doktorun ne diyorsa uygula canım Allah şifa versin 🙏