Petek98 Kızlar merhaba, doktor değişikliği yapmak istiyorum. Aral beyi çok duyuyorum ama giden bir arkadaşım yok size sormak istedim. Riskli gebeliğim var,o yüzden güzel doktor istiyorum. Biliyor musunuz doktoru?
Fatmaztrk Petek98 riskli gebelikse eğer ben Bülent kayhani öneririm süper bir doktor fsmde kendi muayenehanesi var bir araştır istersen hamile kalmadan önce gidiyordum ona şimdi muayene ücreti 400 TL diye gitmiyorum çok şükür gebeliğim iyi gidiyor riskli olsa asla paraya acımam giderim
Bsttkrmn Benim doktorum ben çok memnunum ilgisi alakası çok iyi. Sorunuz olduğu zaman her zaman ulaşabiliyorsunuz ve sorulara açıklayıcı cevaplar veriyor. Yani ben tavsiye ederim gerçekten
Bsttkrmn Petek98 Mehmet Aral Atalay. İki hamileliğimde de Mehmet beye gittim riskli gebeliğim yoktu ama ilki düşük olmuştu. Şu an iyi gidiyoruz çok şükür. Bana da birçok kişi tavsiye etmişti iyi bir doktor diye. Bende tavsiye ederim