EsraYsf Kizlar bu gun 40 günlük olduk fakat kızım surekli ağlak gazlı sallanmak isteyen bir bebek 3 yasinda da oglum var emzik kullanmak istiyorum fakat almıyor nasil aldirabilirim acaba oglum da çok kolaylık sağlamıştı emzik 😔
Deletedmom52620 EsraYsf ben kumanda ile sabitlemiştim az yan çevirip bazende elimde tutup öyle öyle alıştı ve nuk kauçuk emzik tercih edin.
H1234 EsraYsf Avent deneyebilirsin birçok bebek kabul ediyor emzirdikten hemen sonra emziği takarsa kolay olur alışması
gamzosgamzos EsraYsf kızım 2 ay 11 gunluk asla tutturamadım 5 cesit emzik denedim ilk kızımada tutturamamistim
Ozlemyusuf EsraYsf değişik markalar denemelisin benim oğlum da mamajo markayı tuttu ve asla değiştiremedim başka marka büyüdü gitti kabul etmemişti kolik bebeklerde emzik büyük kurtarıcı oluyor
EsraYsf Kizlar esim oioi nin uyku arkadasli olan emzigini almış onu tuttu şükür anne ucu gibi olan ya dünyalar benim.olmus gibi sevindim . Avent philips jn denedik yok wee denedik yok bunu tuttu 🙈 TESEKKUR EDERIM HEPINIZE 🥰
Zeynephumeyra EsraYsf ayni yengem sizin gibiydi benim bebegim philips aventin anne memesine yakin olan emziginden kullaniyor yengeme tavsiye ettim ve suan cocuk memeyi kabul ettigi icin yengmde rahatladi denemediyseniz oneririm