Selamlar.. Bugün adet gecikmesi in üzerinden tam 1 hafta geçti adet günümden beri 2gün arayla evde test yaptım hep pozitif çıktı. Bugün kan testi verdim. 38.9 çıktı acaba neden böyle çıkıyor ikinci gebeliğim olacak bu geçen aylarda kimyasal gebelik geçirdim ondan olabilir mi tekrardan. İlk bebeğim de 4. Haftada 113 çıkmıştı ve çok şükür sağlıkla kucağıma aldım ama bu sefer neden böyle oldu anlamıyorum eğer bu da kimyasal olursa 2 defa olacak çok üzülüyorum doktorum 48 saat sonra tekrar kan ver dedi. 🙁🙁