Kızımda çok ani gelişti doktor anlatırken çok ağlamıştım kızımın suyu baya azalmıştı ve görümcem benden 2 ay önce sezaryen olmuştu onun o halleri hep gözümün önündeydi oda etken oldu o kadar üzülüp ağlamama ama sonrasında ertesi gün mucizem gelicekti heyecan bastı uyuyamadım bile😏 sabah yola çıktığımızda nötrdüm taa ki ameliyathaneye inene kadar hafif korku bastı tabi taa ki kızımı görene kadar sonra mutluluk gözyaşlarıyla bitti süreç🥹🥲 sezaryenım çok rahat geçti sonraki süreçte aynı şekilde elhamdulillah😌 ama şimdi ikinci bebeğimi oğlumu bekliyorum bu sefer kızımı kapıda bırakıp içeri girme stresi hastanede kalacağım günler beni üzüyor ama Allaha emanet ettim Allah büyük bir şekilde gönlümüze ferahlık verir inşallah 🥲🤲🏻