Arkadaslar merhaba 2 li testim gayet normaldi ultrasyonda da her şey normal gözüküyor fakat 4 lü test yapacaz dedi ne olur ne olmaz diye bugün sonuc 2 liye göre yüksek çıkmış doktor detaylıya gir öyle bakalım dedi farklı bir doktora sorduk aminyosentez önerdi en son çare değil miydi sıvı aldırmak keyfim kaçtı hiç böyle bir şey beklemiyordum :( benim gibi 2 lisi normal çıkıp diğer testleri yüksek çıkan var mı ?