Kızlar biliyorum küçük diyeceksiniz ama 6+3 üm ve pantolonlara sığamıyorum karnım şiştiği için, bebek karnı değil ama bişey yediğimde içtiğimde inanılmaz çıkıyo karnım. Mecburen işe giderken vs pantolon giymem gerekiyo ama oda çok rahatsız ediyo beni öneriniz var mı ya da şöyle yap dediğiniz bişey