Sevgibhr hiç olumsuz düşünme canım bir ton ilaç kullanılıyor farklı farklı etkiler belirtiler olması normal. Dediğim gibi benim hiç hamilelik belirtisi yoktu sadece adet sancım vardı çok şükür tuttu içini ferah tut en hayırlısı en güzeli olsun inşallah 🙏🏻❤️