Zuhalkorkmaz2205 goflak doktora sormuştum canım daha çok alıyomuş. Bizde 37+3 olduk. Tam 37 de 2900 dü.
goflak deletedmom351 biyerde okudumda kilo alimi yavasliyor yazmis. Ben kilo alinca acaba bebek hic mi almadi diye dusundum 😁😁
GulerDoganAslan Son haftalarda az kilo aliyolar, burda bebegim kisminda bile yazmisti benim 37. haftamda
deletedmom351 goflak Aslında ben daha az alır diye okumuştum ama benim oğlum bu kadar çok alınca herhalde alıyorlar diye tereddütte kaldım bilmiyorum yani
goflak deletedmom351 masallah bayada almis son zamanda senin. Belki bebekten bebege degisiyorda olabilir canim
gokturksmom Benim 36+6da 2900dü salı günü tekrar gidicembakalım kaç oldu merak ediyorum 😊 haftada 300 gr almıştı önceki gittiğimde bu hafta kaç alıcak acaba
AyseZ goflak canım protein ağırlıklı beslenirsen çok alır. Benim bi önceki gitmemde 15 günde 200gr almıştı. Proteine abandım, 1 haftada 500 gr aldı :) 37+5 im şuan. Et süt yumurta yoğurt çok tüketince alıyo bence.
goflak Zuhalkorkmaz2205 benimde yarin kontrolum var bakalim ne durumda bebek. Dogana kadar yine kilo alsin istiyorum haftaya pazartesi dogumum var insallah canim sezeryan oldugu icin benim 😊 seni gorunce nutella geliyor aklima yaa canim 😂😂
AyseZ goflak löp et yiyosun dimi :) bonfle filan :) o zaman alır muhakkak. Çarşamba günü —38+1— kontrolüm var, çok yiyemedim bu hafta.. bakalım kaç olcak benim minnak..
Zuhalkorkmaz2205 goflak ahahahahaah Allah seni napmasın ne güldüm 😂😂 ben hala yemeye devam 15 kilo aldım 😂
goflak Zuhalkorkmaz2205 bende diyetteydim ya meger sekerim yokmus 😩😩 simdi ne varsa yiyom son zamanim 😂😂 ne zaman sarelle yesem aklima geliyorsun😂😂 bende 10 kilo aldim canim ya😊😊
Zuhalkorkmaz2205 goflak iyi yaa gayet güzel almışsın valla helal :) benimde son ayım diye saldım kendimi 😂 bakalım sonum ne olacak hayırlısyla bi doğursaydık da 🌸😍
goflak Zuhalkorkmaz2205 amann bende saldim valla zaten diyeti bosuna yaptirdilar ac ac uyuyordum yazik bana 😂😂 insallah canim hayirli bi sekilde kucagimiza aliriz 😊