Temmuzannesii28 36+1’de kordon dolanmasından dolayı kan akımı azaldı sezaryene alınıyorum nolur benim için dua edin 🤲🏻😭
umyahsen Temmuzannesii28 Rabb’im size güç kuvvet versin inşallah 🤲🤗 herşey çok güzel olıcak merak etmeyin 🤗 Rabb’im bebeğinizi sağ salim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🤲🤲
Merro Temmuzannesii28 1 ay önce 36+0 da dogum yaptım bende kontrole dıye gittik dogurup çıktım inşallh sizde sağ salim kavuşursunuz bebişinize🌸
Merro Temmuzannesii28 evet 5 gün yenidoğan yoğunbakımında kaldı ama bizimki 2330 dıgdu zayıftı o yuzden bi süre oksijen destegi verildi
Pcoslubiranne Temmuzannesii28 Rabbim yardimciniz olsun.Hayirli dogumlar.Risk haftasini gecmissiniz.Biraz kuvozde kalir belki o kadar.Korkmayin.
Buseyllzr Temmuzannesii28 Rabbim yardımcın olsun canım pozitif düşün stres yapma çok kolay bir doğumun olur inşallah sağlıkla kavuşursun bebeğine 🌸🙏
Deletedmom7373700 Temmuzannesii28 yaaa ciddi misin 😮💨 daha geçenlerde görüyordum yorumlarını. Ah canım Allah yardımcı olsun. İnşallah sağlıkla al kucağına. Dualarım seninle. Rabbim kolaylaştırsın inşallah bebeğini sağlıkla kucaklamanı alıp hemen evine gelmeni nasip etsin. 🙏🏻
Temmuzannesii28 Deletedmom7373700 yaa evet kontrolde belli oldu zaten anlamadım bende inşallah canım benim ❤️
Temmuzannesii28 Gulsah0721 3 gün önce aşırı sancım oldu geceden sabaha kadar farklı bi şey olmadı ekstra ama bebeğim aşırı hareketli doktor ondan oldu dedi