ceren8 gamzeminaaa evet kendisi abla gibi yaklaşıyor o yüzden çekinmeden davranıyorsun yanında😬 ve çok bilgili olduğunu düşünüyorum
Heng Ummu_gulsevinc ben oraya gidiyorum 27 haftadayım canım Gülçin hanım doktorum açıkçası şuan memnunum bir de yakın arkadaşım Ayşe Funda hanıma gidiyor oda çok memnun
Ummu_gulsevinc Heng bende Ayşe Yıldırım’a gittim ilk defa ama detaylı ultrason a girmiş gibi baktı baktığı her şeyi detaylı olarak bana söylüyor çok hoşuma gitti tepe tıp a gidiyordum doktorum sormasam hiç bir şey söylemiyordu
Ummu_gulsevinc cheryyy46 plasentamda kanama varmis canım düşük riskin çok yüksek dedi iğne yaptılar bir yığın ilaç verdiler bir hafta boyunca özel ihtiyaçların dışında kalmamami söyledi doktor pazartesi kontrolum var bakalım bebek iyi dedi şükür
Melismelis Ummu_gulsevinc ben ümraniye afiyet hastanesi Lala Aslanova ya gidiyorum harika bir kadın çok sevecen ve ilgili ilk bebeğimi de o hastanede doğum yapmıştım odalarda tek kişilik fiyatlarda çok çok uygun ve tüm ekip tesettülülere ekstra önem veriyor dikkat ediyor çok memnunum
Heng Ummu_gulsevinc Ayşe Yıldırım da benim ilk gittiğim doktordu oda çok iyi ben bir kaç kez acil girişli gittim o ilgilendi nöbetçi olarak memnun kaldığım bir doktordu