Merhaba kızlar çok şükür 39+3 olarak 2 cm açıklık ile sabah suyum geldi ve hastanede kendi sancılarım ile suni almadan 8 saatte soğum yaptım hemde aç açına ☺️
Sabah 10.30 uyandım tuvalete kalktım ve birden suyum geldi hemen hastaneye gittik nst bağlandı ve doğuma kadar o nst açık kaldı gelen doktorların hepsi açıklığa baktı 2 cm ile başladık sonrasında ağrılar artık Allah tarafından ağrılı ıkınmaya döndü siz istemeseniz de ıkınma refleksi geliyor çok acıktım çok susadım dudaklarım çıktığımda çatlamıştı sanırım bunun için dudak kremi alın diyorlar 😄
2 cm sonra 3 cm oldu sonra 4 cm sonra 5 ve en son 6-7 cm ile ıkınmaya başladım. Sonrasında olduğum odada kafası görünene kadar bebeği ittirdiler sonra sedye değiştirip doğumhaneye aldılar ( Hacettepe hastanesi ) doktorlarım çok iyiydi suni istemedim onlar vermedi sona kadar bekledik en son suni verin dedim çünkü çok uzun sürdü ama vermediler açıklığım olunca kendiliğinden gelişsin istediler. Ameliyatkihanede aç olduğum için çok ıkınamadım çok yoruldum çok susadım kollarım şu an çok açıyor kendimi sıkmaktan doğum sonrası birde eş çıkıyor onu da doğum yapar gibi ıkınarak çıkartıyorlar yani bence 2 doğum yapıyoruz normal doğum yapanlar olarak ağrı vs bunlar çok korkulacak gibi değilmiş ıkınmalar zaten vücut otomatik gelişiyor sonrası ameliyathanede ağrı yok sadece güçlü ıkınma gerekiyor hiç korkulacak bişey yokmuş dikişlerim uzun sürdü ve biraz hissettim neden acaba onu bilmiyorum şimdi 3. Günüm sütüm çok az geldi destekleyici şeyler yiyorum ilk gün tuvalete çıkabildim yanmadı dikişler ondan da korkmayın arada yanma oluyor 5 gün sonra bana duş al dediler su temas etmeyecek dediler onun haricinde sorularınız varsa alabilirim allah herkese kolay doğum nasip etsin 💕