siriniko2511 Arkadaşlar fikrinize ihtiyacım var😊 Allah nasip kısmet ederse bir kızımız olacak. Ben adını İlay koymak istiyorum. Eşim ise Asel ismini beğeniyor. İki isim bir arada hoş olmuyor sizce Asel mi İlay mi?
umyahsen siriniko2511 evet Asel ismi son dönemlerde çok var ama anlamı da güzel ve her isim kendine münhasır. Bence Asel ismi 🤗
siriniko2511 ndrzn ben de aynı şekilde düşünüyorum. Sadece ilayda ile karıştırırlar endişesi var içimde😕
siriniko2511 minikturtam1 çok istediğim bir isim kesinlikle ve bizim soyadımızda o ad ve soyadda sadece 5 kişi var🙈
siriniko2511 umyahsen kuzenimin kızının adı Asel sizce bir sorun olur mu? Aynı ortamda değiller ama sonuçta annemin de teyzemin de torununun adı asel olacak bu durumda
umyahsen umyahsen o zaman bilemedim canım. Çok yakınınız birde. Bende ilk kızımda Sare beğeniyodum başka bir akrabamız koydu diye hemen vazgeçtim. Adıyla yaşasın inşaallah 🤗🤲
ndrzn siriniko2511 karışmaz ya karıştıranı düzelt hemen benim kızım Asya büyükler Asiye diyor hemen düzeltiyorum birde her ağızda telaffuzu aynı olsun diye Asya koyduk çünkü ben rizeliyim eşim Tokatlı kaynanam Kürt 😀 en kolay söyleneni de koysan muhakkak karıştırıyorlar. 😫
dnz_dnz siriniko2511 Kesinlikle İlay 💕 benim kızım 15 günlük oldu İlay koyduk ismini. Çok seviyorum çok yakıştı. Asel çok fazla var bence. İlay’ın hem anlamı güzel hem söylenişi hem de Türkçe kökenli bir isim
siriniko2511 dnz_dnz evet bir de ismin Türkçe kökenli olması da baya bir artı😊 hayırlı olsun bebeğiniz bu arada😊
siriniko2511 ndrzn aynı şekilde düşünüyorum illa ki sosyal çevresi ismine alışacaktır. O -da eki yüzünden eşimi ikna edemiyorum ama😕
FatmaAkdemirErdoan siriniko2511 ya kusıra bakmayın nolur ama ben ikisinide beğenmedim daha güzel birçok isim var biraz daha araştırın isterseniz naçizane kendi fikrim 🙏🏻
siriniko2511 FatmaAkdemirErdoan malesef sadece iki isim aklımızda kaldı başka beğendiğim bir isim yok🙁
incitanem94 siriniko2511 herkes asel koyuyor artık çocuklar okula başladığında sınıflarında 5 6 asel olacak bu gidişle 🙄 İlayın anlamı da söyleyişi de çok daha güzel eşini ikna et ilay koy bence.