Herkese merhaba Hamiş, hamiş olmak isteyen, hamişliği bitmiş anneler.
Ben kızıma hamileyken zor bir gebelik geçirmiştim. Sürekli uyuyordum yemek yiyemiyordum yemeklerden koku geliyordu sürekli yorgundum hep uyumak istiyordum kanamam vardı düşük tehlikesi vardı kısacası biraz canıma okumuştu.
Şimdi 2. Gebeliğimin 14. Haftasının içindeyim. İlk gebeliğimle hiç alakası yok bunun. Yemek yeme isteği var sürekli göğüslerim aşırı derecede hassas böyle bazen ateşleri bile çıkıyor. 😂 Kasıklarımda sürekli adetin başlayacağı zamanlardaki gibi sancılar var varislerim çıktı. 😔
Doktor randevusu bulamıyorum malum ülkenin geldiği durumda söz konusu geçinmek kolay olmadığından özele de gidemiyorum muayene ücreti 300 TL’yi buldu. Devlet hastanelerinde doktor kalmadı. Cinsiyeti çok merak ediyorum. Hani erkek düşkünlüğünden değil cinsiyetçi olduğumdanda değil biri kız diğeri de erkek olsun onu da tadayım ve kapanışı yapayım düşüncesi.
Uzun lafın kısası bu 2 ultra farklı gebeliklerim cinsiyetten kaynaklı mıdır. Tecrübeli ve bilgisi ya da tahmini olan arkadaşlar beni de azıcık aydınlatır mısınız? 😚 öpüldünüz. Bol gülücüklü günler.