Kızlar selam
Nerdeyse 10 gündür çok zor bi süreç geçiriyorum. Daha öncelerdede post acmıstım görenleriniz olmuştur.
27 mayısta 29 beta işe hamile olduğumu öğrendim
Beta 2 gün arayla 36 29 28 25 46 59 73. En son dün 93 çıktı
Doktorum dış gebelik iğneyle müdahale edicez dedi. Ama brnım 4 gün once kahverengi lekelenme şeklinde baslayan kanamam dün normal adete döndü Bugün tekrar beta vermemi istedi doktorum. Ve değer dünden bugüne 30 a düşmüş. Kimyasalmı dış gebelikmi bilemiyoruz ama vücudum sanırım kanamayla atıyo. 2 gün sonra tekrar kan vericem. Eğer değer düşüyoda düşük yapıyorum ama yükselme olursa iğne ile müdahale edilicek.
Deneyimlerinize ihtiyacım var Allah hiçkimseye yaşatmasın psikolojik olarak çok zorlayıcı bi süreç