Simgebato Merhaba, bugün penatoloji randevumuz vardı ve doktor yüksek tansiyon olma riskim olduğunu ve bunun da çocukla gelişim geriliği yaratabileceğini söyledi. Böyle bir sorun ile karşılaşan var mı?