2-anne Beta değerim geçen gün 225 di bugün tekrar baktık 750 olmuş 2 günde böyle artmış adet tarihimi bilmiyorum sizce kaç haftalık olabilirim kadın doğuma gidecem acaba gitmişken kalp atışını da duyarmıyım
Eleonora 2-anne gebelik haftasi betaya göre degil sata göre hesaplanir canim. Ayrica Kalp atisini duymak için henüz çok erken
Birgul 2-anne son adet tarihine ve ultrason da çıkan ölçülere göre hesaplanıyor hafta. Değeriniz güzel artmış ama kese için biraz daha artması gerekebilir yani 3-4 binlerde daha da yukarda olunca daha rahat görülüyor karından. Kalp atışı içinde erken olabilir hayırlı olsun ☺️