Tugbagelir 6 haftalıkken gebe olduğumu öğrenmiştik çok sevindik güldük eğlendik ama ertesi gün hastaneye gittiğimzde dr keseyi boş gördü biraz beklemekte fayda var dedi henüz erken bende ilk gebeliğim bişi bilmiyorum ağlaya ağlaya eve geldim tecrübesi olanlar her ne kadar normal bir durum olduğunu söylediysede inandıramadılar beni neyseki 7+2 de bebişkomu ve o muhteşem sesi duyduk Rabbim dileyen herkese nasip etsin bekleyenlerede sağ salim kucağına almayı nasip etsin