Merrygirl Evet kızlarrr bende mezun oldum artık 😂 37+5 te rutin kontrol gittim bebek zaten kanaldaydı suyu kordon kan akılı iyi diye doktorum bekletiyordu ama nst sancı çıkınca alttan muayene etti ve direk bugün mü alalım yarın mı dedi 😂 bende tabiki yarın dedim hazırlıksızdım çünkü ve geri sayım başlamıştı eve gittim yemek yaptım son çamaşır o bu derken sancılarım arttı tabi sabahı sabah ettim neyse sabah hastaneye gittik yatış işlemleri falan saat 3 te alıcaklardı bekledik zaman geldi çattı ameliyat önlüğü giydim sedyeyle yattım doğru ameliyathane 😂 anestezi doktoru geldi spinal olacağım İçin belimden iğne yapacaktı önce muayene etti iğneyi yaptı o kadar ince bir iğne ki hiç girdiğini bile hissetmedim yaptı geriye uzandım bacaklarımda sıcaklık hissettim sonra sondayı taktılar gene hissetmedim doktorum geldi herşeyi zaten önceden söyleyip öyle uyguladılar karnımdan bacaklarıma kadar batikon sürdüler sonra doktorum bir kesi attı hissediyormusun dedi hissetmedim daha sonra başladılar kesileri bebeğin çıkışını dikişlerini hep hissettim ama sadece his ve temas olarak asla acı yok ağrı yok biraz midem bulandı anında damardan ilaç verdiler geçti toplamda 40 dakika falan sürdü odama çıkarttılar Akşam 10 da yürütmek için geldiler yaramı açıp pansuman yaptılar ve geri bandaj yapmadılar açık kaldı hastanede 1 gece yattım depend kullandım ama doktorum normal pede geç ve eve çıkınca ertesi gün banyo yapabilirsin dedi ve yaptım eriyebilen dikiş kullandıkları İçin yara dışardan 48 saatte tamamen kapanıyor karnıma bastırmadılar ve eve çıkınca hiç yatmadım desem yeridir şuan 9 gün oldu ve her işimi kendim yapabiliyorum 4. Günde yemeğimi yaptım çamaşırımı astım çok dolanınca ağrı oluyor ama uzanınca geçiyordu şuan rutin hayatıma dönmüş gibiyim sorusu olan varsa yanıtlayabilirim 😘😘😘
Merveay Allahım anneli babalı büyütsün öncelikle gözünüz aydın, 2 sezeryan arası ne kadar bir de 2. Den daha çok korkuyorum şuan ben acaba her aşamayı biliyoruz ondan mı diyorum inşallah kolay bi doğum olur benimki de 🌸
Merrygirl Merveay amin canım hepimizin inşallah . 32 ay var 2 doğum arasında benim 2 yıl doldurdum ondan sonra hamile kaldım canım . Valla 2 doğumdada doktorum aynıydı bana sorarsan bu doğumum çok daha kolaydı şuan 11 gün oldu ve ben normal hayatıma döndüm eşim işbaşı yaptı bugün ben temizlik yaptım evde oğlum artı bebek falan baya hurraaa modundayız ağrım sancım yok hiç ameliyat olmamış gibiyim kısaca ilk doğumda baş ağrım çok olmuştu şimdi sistem daha ince iğne kullanıyorlar spinalde en ufak bir ağrım bile olmadı ilk doğumum daha zorluydu benim için tecrübesizdim kim nereye çektiyse oraya gittim bir nevi ama bunda sadece eşimle bendim bol bol yürüdüm eve çıkınca yatmadım bile bol su içtim ağrım olunca bi ağrı kesici tamam inşallah şeninde kolay geçer canım
Merveay Merrygirl ayy nasıl güzel ya maşallah amin inşallah benimde böyle söylediğin gibi geçer de çabuk toparlarım ilaç alerjim olduğu için ağrı kesici almadan geçirdim süreci ben sezeryanfan sonra 12 saatte bi parol yaptılar sadece çok zorluydu bunda doktor ve hastane değiştirdim alerjisi olana başka ilaç yapılır ilk 2 günü parolla atlatamazsın çok acı çekersin dedi ki 1. De öyle oldu zaten umutluyum bakalım 27 ay bizimde arası herkesin kolay olsun sağlıklı olsun doğum ne şekil olursa olsun çok zor çünkü 😇😍