Dün hastaneye gittim 38+0 muayenede doktorum suyun azaldığını farkedip radyolojiye sevk etti oda suyun neredeyse bitmek üzere olduğunu söyledi ardından kendi doktorum acile sevk etti acildeki de o kadar riskde olmadığını söyledi ama yinede yatış yaptı. Devlet hastanesi olduğu için sezeryana da almadılar. Bugün çıktım ama sizlere sorum bu haftadan sonra suyu artar mı neler yapmalıyım tecrübesi olanlar paylaşabilr mi