Kızlar sanırım ben yanlış anlattım anlatmak istediğimi bizimde 1 muaneden sonra ikinci muayene 10 gün içinde olunca ücret alınmıyor orada sıkıntı yok zaten sadece kan idrar nst derken muayene ücreti ni buluyor yani bende bir daha 10 gün içinde değilde önümüzdeki 20 gün içindemi gitsem doğum 12 temmuz da yani temmuzun ilk haftasında 31 Mayıs’ta gittim 9 Haziran da gittim bugün yani şimdi 22 Haziran da tekrar gel dedi herşey normal gidiyor temmuz un ilk haftası gitsem mi acep diye danışmak istedim . Her doktor mu her 10 günde çağırıyor merak ettim ama her hafta çağıran varmış ☺️