Kızlar hala lekelenmem devam ediyor doktoru aradım kontrol etmemiz lazım dedi normal de olabilir olmayabilir de dedi . Pazartesi kalp atışını duymuştuk . Yarın tekrar duyar mıyım acaba 🥺 çok korkuyorum bebeğime birşey oldu diye . Kahverengi lekelenme bebek öldü mü demek düşük mü demek ?