Kubrakubra54 Kızlar merhaba pazartesi hamile olduğumu öğrendim beta 161 le kaç geceden beri karın ağrısından kıvranıyorum sürekli uyandırıyor beni yanlardan bişey sıkıyor sanki bu normal mi hamilelikte çok merk ettm
Minikcennetim Kubrakubra54 gayet normal zaten kısa süreli gelip gidiyordur ha çok şiddetli olur aralıksız devam eder kanamada eşlik eder o zaman doktora gidin
Kubrakubra54 Minikcennetim özellikle geceleri oluyor kanama falan yok sadece sancı çok oluo sanki belimin iki yannda bişey sıkıştırıyor