Muhammedamine mineeeee genelde vitamin değerleriniz yerindeyse multivitamin önermiyorlar ilk 3 ayda sadece folik asit yeterli oluyor . Ama imom sadece folik asit içermediği için 2. Üç aylık dönem için planlanıyor doktorlarca . İmom la berlikte folik asit kullanılmaz çünkü zaten içinde günlük alınması gereken doz miktarı mevcut extra fazla olur
Benanneyim Muhammedamine ben i Mom sonra magnezyum toz halinde suya atılan, devit ve ekstra kan ilacı kullanıyorum ama içinde çoğu mineral vitamin var folik asitle kadar. Tabi benim kan değerlerim çok düşğk olduğu için böyle kullanıyorum umarım yarar hepsi ☺️
Zeynepe Bende hamilelikten oncede hamileligin ilk 3 ayindada folik asit kullandim 3 aydan sonra imom ve previt birlikte kullandim sonra d vitamini damlasi decavit kullandim 35 haftaligim hala da imom ve previt kullaniyorum ekstra kan ilaci bide dogumdan sonra emzirirken bile kullanmak faydali imomu bebek icin cok faydali ben etkisini cok gordum
Benanneyim Zeynepe ben de i Mom omega devit ve magnezyum birde kan ilacı kullanıyorum inde vitaminleri olan.inşallah bebeğe de yarar yeni Başladım kilo aldırır mı diye merak ediyordum ☺️
DilekYorulmazDemirci Bende kullanıyorum hem troid için ekstra potasyum ve ımom yeni verdi doktorum 18 haftada başladım kullanmaya ekstra magnezyumum var bacak kasılmalarım çok oluyordu gece acı içinde uyanıyordum onun için verdi
Benanneyim DilekYorulmazDemirci bana da bacak ağrıaı için verdi Canım bir de huzursuz bacak sendromu için yeni başladım magnezyuma henüz etki görmedim ☺️
deletedmom734 Benanneyim ilk 3 aylık folik asit kullanma periyodundan sonra imom a geçtim doğuma kadar devam
DilekYorulmazDemirci Benanneyim inşallah geçer canım biran önce çünkü o kasılmalar gerçekten çok can yakıyor
matisse Et balik yemedigim icin doktorum 11.haftada folikasiti biraktirdi buna basladik. Doguma kadar kullanacagim.
niayk Benanneyim hamilelik düşündüğümden beri kullanmaya başladım, doktorum doğumdan kırk gün sonrasına kadar kullan dedi
Gulsummmsen Benanneyim ikinci aydan beri kullanıyorum ve doğuma kadar kullanacaksınız dedi..Son dört haftalık kaldı bebeğim biraz tombis olduqu için Dr biraktirdi