Annesininportakali53 mantar zaten temizliğe çok dikkat etmekle olan olmayan birşey değil , bende sürekli orayı sabunlardım ama aslında ph dengesi bozup mantara sebebiyet veriyormuşum çok geç öğrendim bunu, benimde akıntım var ama şuan mantar olduğunu düşünmüyorum ya hamilelik akıntısı bence. mantarı gebelikten önce uzun süre yaşamış biri olarak mantar çok farklı birşeydi birkere kaşıntı muhakkak oluyordu altı aydan fazla uğraştım bununla kaşınmayan mantar duymadım bi kontrol ettirin tabi , mantar değilse bile akıntılı halde hemen ic camasırı degistirin nemli ortamda yoksa bile ürer bildiklerim bukdr umarım mantar değilizdir :D