denizefe kızlar ıkıncıye hamıleyım sezeryan yerımde agrı oluyor 13hafta bıttı sızde varmı aynı skntılar
okem denizefe bana doktor normal demıstı bende 4 yıl once sezaryan olmustum onu gectım 6 yasında fıtık amelıyat yerım bıle agrıdı onada normal dedi 😁
denizefe 4sene oldu ama bu ara bı agrı var yanı sezeryan yerımde yanma gb sızlama gb acaba ıdrar yollarımda mı skntı var kasık agrımda oluyo yarn saglık ocagına gtcem odrar tahlılı haptrmaya
deletedmom351 denizefe 4 sene sonra hamile kalıp sezaryen yerinizin ağrıması bi garip uzun bi süre çünkü
goflak denizefe canim benimde 4 sene arayla oldu. 37 haftaligim bitek gecen gun sizlanma oldu. Sen idrar testi yaptir belki enfeksiyonda olabilir.