Bergenim Kızlar bu normal mi yeni gebeliğim çok korkuyorum sürekli geliyor https://resimyukle.io/r/JHtpwMn7ft
Ozlemyusuf Bergenim kese yerlesirken buna benzer hatta daha koyu kahverengi lekelenmelrr olabiliyor ama doktora söylemeniz lazım ilaç veriyorlar genelde progestan yada fitil
Dark Bergenim normal olup olmadığıni ancak muayene ile anlarlar. O yüzden doktora gitmeniz lazım. Risk varsa ilaç verilir
Mrv135 Bergenim Normal akıntıya benziyor ama çok hafif lekelenme gibi de görünüyor. Bir doktora görünün progestan falan başlatabilir.
Mrv135 Bergenim Haftanız küçük olduğu için bir doktora görünmekte yarar var. En azından telefonla iletişime geçme şansınız varsa durumu anlatın. Belki çok normal bir durumdur ama ne olur ne olmaz işte.
Sevilgokcen Bergenim cok normal benim hamileligimin baslarinda bu gibi kirmizi hatta parca bile geldigi oldu ama suan 34 haftaligim doktora gidince progestan vermisti , kendini fazla yorma yat dinlen ben oyle yaptim
Bergenim Sevilgokcen ya zaten sürekli gelmiyor ara sıra geliyor benim korkum çatlama iğnesi ile hamile kaldim.ben risk olur diye korkuyorum daha çok yeni hamileliğim
Mehtapalan Bergenim benimde olmuştu bir gün boyunca geldi akıntı şeklinde kahverengi renkte bende başta korktum doktora gittim keseye yerleştiği için oluyor dedi tabi herkesin ki aynı olmayabilir doktora gitmenizde fayda var