kahvesever__ Ireemkcn evet ben çok doktor gitmedim zaten kontrole her 2 ay da bir gittim yurt dışında yaşıyorum burası böyle o zamanda bebeğim 4 buçuk aylıktı o zaman gittimde söylemişti