Selim_Alparslan Kızlar dün 1 tüm ve yarım limon yedim çok seviyorum sizce zararlı mı Canım yine istiyor
Yesimalmila Selim_Alparslan bende hergün bi tane yiyorum. biraz tansiyinumu düşürüyor ama vazgeçemiyorum 😊
SeherBerkman Selim_Alparslan bende 5 aylık oldum başından beri abartmadan yiyorum. Limonun düşük yaptığını da biliyorum ama abartmadan 😬
papisinannesi Selim_Alparslan bende çok seviyorum 2 tane falan yiyodum ve hiç kilo almıyodum ama kan cıvıtıcı özelliğinden dolayı ara verdim
mehtap28 Selim_Alparslan limon tansiyonu cok düsürüyo hamilelikte de tansiyonun oynamasi cok zararli dikkat etmelisin canim
Selim_Alparslan deletedmom351 deletedmom6295 Şimdide yedim 1 tane küçük 😋😍😍 önceden de çok seviyordum yerdim , ama eşim kızıyor kanını sulandırıyor diye bir sıkıntı olur mu sulanırsa
Selim_Alparslan SEMRE ben sebze meyvelerin düşüğe neden olacağını sanmıyorum doktoruma sordum öyle dedi 🤨
deletedmom351 Selim_Alparslan Canım limon zaten c vitamini ama abartmadan ye asitli olduğu için midene yazık yani sonraları mide yanmasıyla uğraşırsın zaten birde bu eklenmesin
Selim_Alparslan deletedmom351 canım zaten bende reflü var o yüzden hamileliğimde etkilenmiyor midem 😂 küçüklükten beri alışkınım mide yanmalarına 😭
Selim_Alparslan Yesimalmila tansiyonum normal benim 9 10 larda dün tuzsuz yemiştim ama şimdi tuzladım biraz 😇
Filizceran Kızlar bende 21+4 hamileyim bende çok limon yiyorum doktoruma sordum ye afiyet olsun çok faydalı C vitamini diyor sanmıyorum sorun olacağını
Selim_Alparslan Filizceran bende sanmıyorum canım inşallah sorun olmaz . İlk haftalar burda maydonoz düşük yapıyor dediler aklım karıştı doktoruma sordum hiçbir sebze veya meyve düşük yapmaz dedi sadece çoğu zarar dedi 🙂
Gamsindef Hamileliğimin en başından beri limonu canım çok istiyor ve yiyorum Günde 1 limon yiyorum suan 16. Haftamdayım bir zararını görmedim 😊