Kızlar merhaba 32. Haftada çalışabilir raporu almıştım 37.haftamda izne ayrıldım. Doktor tekrardan rapor vermedi otomatik olarak sisteme yansıyo dedi. E devlete bakınca 32. Haftada aldığım rapor gözüküyor ama 37. Hafta ile alakalı bişey yazmıyo. Bu konuda bilgisi olan var mı ?