Elif0611 tabi ki yasak, mantık olarak tadı tatlı olan herşey yasak. Sana tavsiyem eczaneden şeker ölçüm cihazı al evde her gün açlık-tokluk şekerini ölç. Canın çok tatlı istediğinde çıkan sonucuna göre 1 küçük kare bitter çikolata gibi yiyebilirsin onunda kakao oranı yüksek olandan tercih etsen daha iyi. Ekmeğide muhakkak tam buğday, karabuğday, kara kılçık gibi tercih etmelisin. Pirinç, makarna, bulgur yememelisin. Karabuğday pilavı yiyebilirsin çok faydalı. Yaz geldiği için pişirecek sebze seçeneği çok artık bol bol sebze ızgara et, tavuk, köfte yapabilirsin.