Knergiz Geçen hafta bende de oldu basınç ve ağrı vardı. Acile gittim enfeksiyon var antibiyotik kullanman lazım dedi. Hamilelerin kullanabileceği bir antibiyotikmiş yine de kullanmak istemedim. Biraz dayandım acıya. Duyma konusunda da zorlanıyordum ama 4-5 güne kendiliğinden geçti çok şükür.