Caglaonrrr Merhaba anne adaylari ben Almanyadayim bugün itibari ile 7haftalik hamileyim bebegin kalp atisini duymaya ne zaman gittiniz acaba?
kahvesever__ Caglaonrrr ben de fransadayım 2 buçuk aylıkken gittim o saman almışlardı öncesinde erken bakmıyoruz dediler
1Bayan Caglaonrrr bende Almanyada yaşıyorum 3:30 aylık olduktan sonra bebeğin kalp atışını duyabildim zararlıymış burada
Sultan_celikkanat03 Caglaonrrr bende almanyadayım benimde ilk düşükten sonra bu sefer 1. Ayımızdayız hayırlısı olsun inşallah
Caglaonrrr Hadi yaaa:( cok gec😓Bugün doktor randevum vardi..Ozaman hic gitmesemmi cünkü bu pazar Türkiyeye ailemin yanina gidicem en azindan orda baktiririm
Dsnyg Caglaonrrr selam bende almanyadayim 8+3 haftaligiz kalb atisimizi henüz duymadik ama 6+6 da görmeye basladik :)