Merhaba bugün 39+4 günlük olduk.
Hareketlerinde azalma hissettim.Tatli yediğimde vs hareket ediyor ama kendiliğinden etmiyor sanki gibi geldi.Saglik ocağındaki ebe acilden görün dedi.Simdi geldim.Nst de kalp atışları gayet iyi ultrason ile de bakacaklar.
Nstde iyi olduğuna göre bir problem yoktur dimi?