Bazı hastaneler pusetsiz çıkarmıyor canım sebebi de bir kaç olay olmuş bebeği kucağında çıkaranlar boynunu incitmiş bebeğin kendi hataları olmasına rağmen hastaneye ihmal var diye dava açmışlar. Onlardan sonra pusetsiz çıkarmıyorlar. Benim ikinci doğumum da hastane çıkarken puset getirdiniz mi diye sordu mesela. İlk oğlumda çok kullandım ben. Araba da da olması gerekiyor zaten.