darzudemir gozde71 nt benimkide ayni cikti yeni geldim doktordan doktorum normal dedi istedigim gibi dedi ama crl boyu oluyor ama bir fikrim yok sağlıkla kucağına alırsın inşllah
Annesininportakali53 gozde71 bunlar birsey anlam ifade etmiyor kuzum önemli olan doktorun ultrasonda yaptığı ölçümler dışında doktora rapor gidiyor Bi grafik ona göre doktor yorumlayıp söylüyor yani doktorla gorusmen lazm hem evragi sana verir hem öğrenirsin sonucu
darzudemir gozde71 12+1 canim benim doktoruma özellikle sordum hocam normal mi diye korkullacak bisey var mi diye yok dedi kalin olursa sorun olurdu dedi canim sen içini ferah tut