23 haftalık gebeyim , bebekte karaciğerde parlaklık çıktı.nifty testim ( fetal DNA) temiz çıktı.enfeksiyon yok,acidite testi yapıldı,geçmişte geçirmişim ama herkes geçirebilir dedi.çok kaygılıyım. Ne yemek ne uyku..aranızda karaciğer parlaklığı yaşayan var mı.şu an takipteyim