gamonur normalden spinal sezeryana döndü. Hastanede gayet iyiydi memnun kaldım gayet sıcakkanlı ilgili hepsi. Aliye hanımda yaptim ben ve kesinlikle verdiğim en doğru karardı. Bir abla edasında aşırı yardimci oldu bana yine olsa yine ona giderim düşünmeden. Yalnız hastaneden ayrıldı sefakoyde kendi muayenehanesini açacak yakında