Cansusahin05 Ben yaptırmak istemiyorum sadece açlık ve tokluk kan şekerime bktircam böyle yaptıran varmi
Edabykl Cansusahin05 bende yaptirmam kesinlikle dedim ama simdi yaptiracam midem bulansada kussamda yaptiracam cunku bebege asiri zarari var burda bir annemiz post acmisti gebelik sekeri yuzunden 35.haftasinda bebeginin kalbi durmustu cok etkilendim ondma mutlaka yaptirin demisti
Happy_mami Cansusahin05 bebeği riske atacaksaniz yaptırmayın ama son pişmanlık fayda etmiyor bilin Ayrıca şeker yüklemesinin ne anneye ne de bebeğe hiç bir zararı yok .
Metehan_Acelya Cansusahin05 ilk gebeliğimde doktor önermedi bende yaptırmadım. İkinci gebeliğim de tokluk şekerim yüksek çıkınca yaptırmamı söyledi. Zararı olan bir şeyi doktor neden önersin. Hem kendinizin hem de bebeğinizin sağlığı için doktorunuz öneriyorsa yaptırmanızı tavsiye ederim. Ayrıca orda almış olduğunuz şekerin gr içtiğiniz iki bardak meyve suyuna denk geliyor
Damlacaa Bilmiyorum ama gebelik şekeri önemli bir şey bebek için anne için özellikle doğum için herşey için. Açlık tokluk olarak bakinca istenilen glikoz alınamıyor ya da fazlası alınıyor ayarsizlik olabiliyormuş burda okumuştum. Midemi çok bulandiracagini bilmeme rağmen yapacağım riske atmanın bı anlami yok bence 🌸
Nurcantas65 Benim açlık 78 tok-98 di doktora söyledim,ailede varmı şeker hastalığı felan sordu yok dedim, aşırı kilo da almadım dikkat ediyorum gerek görmedi bana.siz de doktora danışın sonra bence 🌸
Doga_deniz Cansusahin05 dahiliye takipliyim benim de açlık şekerim 60 civarı çıkıyo. Kadın doğum doktoru zaten çağırmıştı gidecektim dahiliyeci kesinlikle atlama yaptır dedi. İlk kızımda da yaptırmıştım zaten bu tarz şeyleri atlamamak gerektiğini düşünüyorum zararı da yok ki zararlı olsa hamileye ilaç bile yazmayan doktor onu yaptır demez bence atlamayın siz de zamanı gelince yaptırın