Merhaba hanımlar merak ettiğim bir konu var tecrübeli annelerden yanıt bekliyorum. Doğumdan sonra bebisler en geç ne zamana kadar beslenmiş olmalı? Mesela memeyi kavrasin, süt gelsin diye bekleme miadimiz nedir? Ne kadar süre sonra mama veriliyor ve buna emşire ebe mi karar veriyor yoksa biz mi insiyatif alıyoruz? Devlet/ özel farketmeksizin bebeğin beslenmesini takip ediyorlar mı? Mamayı kendileri mi getiriyor? Çevremde emzirme için uğraşırken bebeğinin şekeri düşen ya da sonraki süreçte sarılığı yüksek seyreden çok yakınım oldu. Benim de hafifi gebelik şekerim var ve kan uyuşmazlığı da var. Sarılık ve kan şekeri düşmesinden tedirgin oluyorum