Selmad 15+2 haftalık gebeyim. Karnımın sol tarafı zonklar gibi ara ara ağrıyor ayrı bi hassaslık var. Bu durumu yaşayan var mı normal mi? Bastırınca sanki bir şey batıyormuş gibi hissediyorum