Benjaminannesi Sevgiiss ya özür dilerim kusura bakmayın kaç zamandır haber de izlemiyorum aya hoca gönderdiler sandım 🤦🤦🤦🤭🤭🤭😂😂😂
Ninjaturtle Ben de hep gitsem mi diye dusundum olumsuz yorum yapan da cok. Pahali olmasinin disinda cok iyi hekim diyen de var kararsiz kaldim.