Kızlar merhaba daha çok yeniyiz ve 11. Haftamız dayız .. Çok zour dileyerek soruyorum sürekli ishal oluyorum bu durumu yaşayan var mı bu ilk 3 ayinda doktorumla konuştum normal değil bir şey etkiliyor olabilir dedi kullandığım ek vitaminler vs. Şuan probiyotik verdi onu içiyorum bağırsak düzenleyici bende tedirginleştim tabiki bu durumu yaşayan var mı