Angels21 Haftamda öğrendim 2,7 ile sonra 3 cm çıktı şuan öyle devam ediyor 28. Haftama geldim bu şekilde sizler ne durumdasınız neler yapıyorsunuz
_akalin3 Angels21 ben de 15. Haftada önlem amaclı dikiş attırdım(iilk gebelıkde 22 de kanama 23 de dikiş atıldı 26 da dogum yapmıştım) suan 28 haftalık kendımı cok yormadan yavaş yaval hayatıma devam edıuorum
Angels21 Cennetim066 elimden geldiğince yatmaya çalışıyorum ağır hiçbir iş yapmıyorum ayakta kalmamaya özen gösteriyorum
Ball1903 Cennetim066 3 cm kötü değil ama yine de dikkat edin benm 3 cm een bi anda 15 mm düştü şimdi hep yatiyorum
Cennetim066 Ball1903 29 cikiyir 30 bazen de ama hep yatiyorum bide bnde kısa boy ka alakakibokdgunu düşünüyorum boyum kısa minyonum
Ball1903 Cennetim066 son 2 haftadır birz kask ve alt karin ağrım vardi biraz da fazla hareketliydim karne haftası olduğu için bi anda 30 dan 15 e düştü şimdi yatıyorum sürekli Allah herkesin yardımcısı olsun