Şimdi kızçeler 2 gündür 2 gözümde de arpacık (gelincik) çıktı dün bi kaç kişiye söyledim bana dediler acaba doğum mu yaklaştı felan daha önce böyle bişey duyan var mı? arpacık doğumun habercisi mi oluyor? Bu arada 35+3 haftalığız içime bi korku geldi benimde