Oykusy7 bi tek sen değilsin ben ilk basta bişey istemedi canm sonra tatlıya aserdim eşime söylemiştim o da sabah gelirken alırım dedi sabah bulamamis 😀😀 kahvaltıyı yapıp geri gidecekti açıldı mı diye bn gndermedim snra uyumuşum eşim çıkmış bakmış bulamamış kaldığımız yerde çok tatlıcı yok çünkü . biri yarın gelecek demiş o da başka tatlı almış yarına kadr idare et diye 😀😀 ertesi günde gelecek diyen yere gidip almış gelmişti sagolsun