Duyguhas19 önceki gebeliğimde doktor kese büyümüyor demişti hatta 2-3 hafta üst üste her hafta kontrole gittiğimde bebek büyüyor ama kese büyümüyor lafını duyuyordum. 8 haftalık oldu kalbi durdu doktorum kese büyümediği için olduğunu söyledi sağlıksız gebelik olabilceğini söyledi. Kürtajla aldılar bebeğimi😢 ne zaman duysam kese büyümüyor lafını korkarım hep büyüyen duymadım çünkü😔